Subtotaal
€ 0,00
Verzendkosten
€ 0,00
Wij kunnen PostNL vragen jouw bestelling weer op te halen. Neem contact met ons op via info@onlywines.nl, dan plannen we samen de retouropdracht in.
Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten voldoen aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze 'wettelijke garantie' geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties, zoals de proefgarantie.
Voor meer informatie over de wettelijke garantie verwijzen we je naar artikel 12 van de algemene voorwaarden.
Wij streven naar een optimale dienstverlening. Wanneer je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Neem contact met ons op via info@onlywines.nl
Jouw wijn (wanneer op voorraad) in principe binnen 72uur bezorgd tijdens werkdagen. Tenzij je zelf natuurlijk voor een ander bezorgmoment kiest.
Voor alle bestellingen tot 75 euro(per bestelling) betaalt u € 7,95 verzendkosten. Vanaf 75 euro(per bestelling) zijn de bezorgkosten gratis.
Zodra jouw bestelling is opgehaald door PostNL, ontvang je een Track & Trace code. Zo weet je op welke dag en tijdstip PostNL verwacht jouw wijn te bezorgen.
Je kunt je bestelling afhalen bij het (dichtstbijzijnde) PostNL afhaalpunt. Dit geef je aan in de PostNL-app
Dat is vervelend en zeker niet de bedoeling! Neem contact met ons op via info@onlywines.nl. Vermeld het bestelnummer, dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen.
Heel vervelend! Maak foto's van de totale zending en speciek van de beschadigde producten. Stuur deze foto's met een toelichting aan de klantenservice via info@onlywines.nl, dan helpen we je uiteraard verder.
Dat gaan we oplossen! Heb je je ordernummer bij de hand? Neem dan contact met ons op via info@onlywines.nl . Laat ook even weten wat er ontbreekt.
Zodra jouw bestelling is geplaatst, start er een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is de order na het plaatsen zelf nog te wijzigen. Neem daarom contact op met ons via info@onlywines.nl.
Wij bezorgen momenteel uitsluitend in Nederland.
Om zeker te weten dat je wijn mag bestellen, wordt jouw leeftijd gecontroleerd. Wij vragen bij het plaatsen van jouw bestelling of je 18 jaar of ouder bent. Ook zal de pakketbezorger je bij het leveren van jouw bestelling vragen een geldig legitimatiebewijs te tonen. Minderjarigen mogen jouw bestelling niet aannemen, maar ook jouw buren niet.
Wil je zeker weten dat je thuis bent op het moment van bezorgen? Geef dan het gewenste bezorgmoment aan bij het plaatsen van de bestelling. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Neem bij het afhalen ook een geldig legitimatiebewijs mee. Zo houden wij ons allemaal aan de wet- en regelgeving en kun je genieten van heerlijke wijnen.
Heb je de map met ongewenste email gecontroleerd? Niets gevonden? Neem dan contact met ons op via info@onlywines.nl .
Het is niet mogelijk je bestelling bij ons op te halen.
Zodra PostNL je bestelling bij ons heeft opgehaald, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail met een Track & Trace code. Als je wijn direct leverbaar is, dan volgt die meestal een paar uur later na het plaatsen van je bestelling.
Levering bij de buren is niet mogelijk i.v.m. de huidige alcoholwetgeving.
Meer informatie over de alcoholwetgeving?
NIX18
Alcohol onder controle
Alcoholinfo
Wanneer je niet thuis bent bij bezorging zal jouw bestelling meteen naar een afhaalpunt gebracht worden. Je kunt de status van het pakket volgen via de Track & Trace code of in de Postnl app.
Absoluut. Allereerst maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging. Via "SSL" worden jouw transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Je herkent een veilige "SSL-verbinding" aan het "groene slotje" in jouw browser.
Ook hechten wij veel waarde aan een verantwoorde omgang met (persoons)gegevens met inachtneming van de bepalingen die wet- en regelgeving daaraan stelt. Meer informatie? Bekijk onze privacyverklaring of ons cookiebeleid.
Heb je de map met ongewenste email(Spam folder) gecontroleerd? Niets gevonden? Neem dan contact met ons op via info@onlywines.nl
Direct na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je deze bevestiging niet ontvangen? Controleer dan de map ‘ongewenste mail’(Spam folder).
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Helaas is het momenteel (nog) niet mogelijk om je bestelling als cadeautje in te laten pakken.
Leuk dat je je wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief! Inschrijven kan gemakkelijk via het formulie onderaan op de homepagina:
Geen probleem. Voeg je favoriete wijnen toe aan de winkelwagen en ga door met afrekenen.
Wil je geen nieuwsbrieven meer ontvangen van ons? Meld je af of wijzig jouw voorkeuren via de afmeldlink in de nieuwsbrieven.
Wij hechten veel waarde aan een verantwoorde omgang met (persoons)gegevens. Wij verwerken en beveiligen jouw persoonsgegevens dan ook zorgvuldig en met inachtneming van de bepalingen die wet- en regelgeving daaraan stelt. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie.
Ja, dat kan! Je kunt partner worden van OnlyWines als:
Wil je, je aanmelden als partner van OnlyWines of heb je nog vragen?
Mail ons via info@onlywines.nl
Maandag t/m vrijdag:
09.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag:
Gesloten
Je kunt een e-mail sturen naar info@onlywines.nl
Direct jouw bestelling volgen?
Download hier de app van PostNL
OnlyWines
Wolfsenwaard 14
6932BL Westervoort
KvK-nummer: 92040454
BTW-identificatienummer: NL865861304B01
IBAN: NL87 BUNQ 2101 7329 04
BIC: BUNQNL2A
Samen ontdekken we mogelijkheden en helpen we ambitieuze ondernemers met een droom. Dat is OnlyWines. De winkel van samen aanpakken. Word één van onze partners en geniet van:
Benieuwd of verkopen via OnlyWines interessant voor jou is?